Westermarkt 2, 1016 DV Amsterdam Spoed? Bel 020 - 450 99 19 en druk op 1

wat kunnen wij voor je doen?

Contact

Neem voor spoed altijd telefonisch contact met ons op. Heb je een niet-dringende vraag?  Dan kan je 24/7 snel en betrouwbaar gebruik maken van onze digitale mogelijkheden.

Plan je bezoek

Huisartsenpraktijk Westertoren

Westermarkt 2 (Let op! Ingang aan de Keizersgracht 198)
1016 DK Amsterdam
Tel: 020 – 4509919
Ben je geen patiënt? Neem contact met ons via info@hapwestertoren.nl.

Openingstijden:

Maandag t/m vrijdag 08:00-17:00 uur
Gehele jaar geopend, met uitzondering van weekenden en feestdagen

Telefonische bereikbaarheid:

Maandag t/m vrijdag 08:00-14:00 uur

Voor spoedgevallen zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag 08:00-17:00 uur

Spreekuren:

Wij werken op afspraak, kijk hier voor meer info

Buiten openingstijden:

Bij spoed situaties na 17:00u, in het weekend en op feestdagen

Huisartsenpost Amsterdam
Tel: 088 0030 600
Website: www.huisartsenpostenamsterdam.nl

 

Een klacht?

Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wij hebben daartoe een interne procedure Klachtenregeling HapWestertoren opgesteld. Iedere medewerker weet hoe hij of zij u verder kan helpen met uw onvrede of uw klacht zodat wij kunnen proberen dit probleem samen met u op te lossen.

Open hier het formulier: Klachtenformulier HAP Westertoren. Nadat wij het ingevulde formulier hebben ontvangen neemt de praktijkmanager zo spoedig mogelijk contact met u op.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.

Voor eventuele klachten zijn wij aangesloten bij Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg – SKGE

Klachtenfunctionaris 

De klachtenfunctionaris/ praktijkmanager zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Vragen over Quin?

Heb je hulp nodig? Bekijk dan de veel gestelde vragen of neem contact met ons op via het Quin Support center.